INSOLVENTA

Insolvența este acea stare patrimonială a debitorului, caracterizată prin insuficiența fondurilor bănești disponibile pentru plata datoriilor exigibile.” (legea nr. 85/2014 art.5, pct. 29)
Prin întrunirea unor condiții, aprobarea planului creditorilor și confirmarea lui de judecătorul sindic, debitorul ajuns în stare de insolvența are posibilitatea de a intra într-o fază de reorganizare. Daca activitatea devine profitabilă și se pot plăti creanțele creditorilor, acesta iese din starea de insolvența, urmând reinserția în circuitul economic. În cazul în care nu se respectă planul, debitorul iese din faza de reorganizare și intră în faliment, moment în care activitatea este sistată și începe procedura de valorificare a bunurilor și in final radierea societății.
Servicii asigurate:
- Consultanță privind procedura de reorganizare/lichidare;
- Redactarea și completarea cererilor pentru înregistrarea drepturilor de creanță a creditorilor;
- Redactarea si completarea cererilor pentru deschiderea procedurii de reorganizare sau faliment;
- Asistență juridică și reprezentare în procedura de insolvența atât pentru creditori cât și pentru debitori;
- Întocmirea actelor necesare declanșării procedurii de atragere a răspunderii ale organelor de conducere ale societății;
- Reprezentarea clientului pe parcursul întrunirii creditorilor;
- Asistență și consultanță în recuperarea creanțelor;
- Analiza solvabilității debitorilor;
- Îndeplinirea atribuțiilor de administrator special în condițiile legii;
- Întocmirea rapoartelor de analiza a societății necesare stabilirii cauzelor care au dus la starea de încetare de plăți precum și a altor rapoarte cerute de Legea nr. 85/2014;
- Inventarierea activelor societății în conformitate cu prevederile legislației în vigoare;
- Consultanta la întocmirea rapoartelor de evaluare a unor active care urmează a fi valorificate prin vânzare în cadrul procedurii de faliment;
- Conducerea sau supravegherea activității societății pe perioada de observație, reorganizare judiciara si faliment;
- Întocmirea planului de reorganizare si supravegherea respectării acestuia;
- Studierea pieței în vederea identificării unor potențiali clienți în vederea valorificării bunurilor societăților în insolvență;
- Întocmirea strategiei de valorificare a activelor societății aflate in insolventa, fie prin licitație, fie prin negociere directa în condițiile Legii nr. 85/2014;
- Lichidarea bunurilor societății;
- Întocmirea planurilor de distribuire a sumelor obținute din lichidarea bunurilor societății;
- Întocmirea rapoartelor de închidere a procedurii insolventei în condițiile Legii nr. 85/2014;
- Formularea cererilor de antrenare a răspunderii membrilor organelor de supraveghere din cadrul societății sau de conducere in conformitate cu prevederile art. 138 din Legea Insolventei;
Consultanta in gestionarea problemelor sociale, de protecție a mediului precum si in relațiile cu creditorii societății sau orice alte instituții implicate in procedura insolvenței.
Consultanță financiară
„Un om de succes este cel care își construiește fundația afacerii sale din cărămizile pe care alții le-au aruncat în el.” (David Brinkley)
Prin serviciile de consultanta financiara, încercăm să oferim soluții pentru probleme de contabilitate, salarizare si/sau alte probleme care apar în dezvoltarea afacerii.
Amintim mai jos câteva dintre aceste servicii:
- Consultanta privind organizarea contabilității financiare si de gestiune conform normelor in vigoare;
- Consultanta manageriala si financiara efectuata potrivit termenilor angajamentului convenit cu clientul;
- Instruirea personalului cu privire la întocmirea corecta a documentelor si circuitul acestora în cadrul societății;
- Întocmirea bugetului de venituri si cheltuieli și a cash-flow-ului;
- Analiza datoriilor și a creanțelor;
- Analiza capitalurilor și a imobilizărilor;
- Pregătirea dosarului necesar contractării de credite;
- Formularea întrebărilor oficiale către A.N.A.F.;
- Informarea constantă privind modificarea legislației financiar contabile și fiscale;
- Consultanță financiar-contabilă;
- Consultanță privind salarizarea;
- Consultanta privind efectuarea operațiunilor de fuziune;
- Alte servicii privind consultanta financiar-contabila.
Oferim servicii pentru înființarea de SRL / PFA / II / IF / SRL-D.
Ce presupun aceste servicii?
- Redactare acte constitutive; adiționale + mențiuni;
- Deschidere / Înființare filiale; puncte de lucru;
- Redactarea diferitelor declarații, cereri notificări;
- Obținere autorizații de funcționare;
- Deschidere / Închidere puncte de lucru / sucursale / filiale / sediu permanent / reprezentante;
- Majorare / Diminuare de capital social;
- Schimbare sediu social;
- Recodificări CAEN;
- Schimbare denumire;
- Schimbare / Completare obiect de activitate;
- Vânzare / cumpărare părți sociale;
- Divizare societate;
- Suspendare activitate;
- Lichidare societate;
- Excludere asociat;
- Atragerea răspunderii administratorului;
- Continuare activitate societate cu moștenitorii legali;
- Redactare convocări AGA;
- Asistenta juridica în cadrul Adunării,
- Redactare hotărâri AGA;
- Înregistrare Hotărâri AGA la Registrul Comerțului;
- Obținere autorizație de funcționare (Primărie);
- Obținere autorizații de mediu;
- Obținere autorizație sanitar veterinara (DSVSA);
- Obținere autorizație DSP (sănătate publica);
- Obținere autorizație firma (luminoasa).
- Tarifele diferă în funcție de serviciul solicitat.